Transición Ecolóxica busca "entainar" les alternatives a la minería, que tuvieron "desdexaes"

Teresa Ribera, ministra para la Transición Ecológica, visita la fábrica de Renau
RENAULT
Actualizado: jueves, 20 septiembre 2018 17:55

VALLADOLID/UVIÉU, 20 Sep. (EUROPA PRESS) -

La ministra pa la Transición Ecolóxica, Teresa Ribera, esplicó que'l compromisu del Gobiernu ye "buscar como entainar" les actividaes alternatives a la minería nes contornes que vivíen d'esti sector, unu llabor que criticó que tuvo "desdexada" cuando'l mes de xunu pasáu asumió la cartera ministerial.

Asina lo señaló la ministra socialista al ser preguntada pola situación de futuru del sector mineru enantes de la so visita al colexu públicu Cristóbal Colón de Valladolid, onde incidió na necesidá de buscar alternatives pa les persones y les contornes que viven de la minería.

Ribera esplicó que, cuando llegó al Ministeriu hai poco más de 100 díes, topó una situación "complicada". Asina, aseguró que l'expresidente socialista José Luis Rodríguez Zapatero trabayó p'afitar l'horizonte en 2018 p'anticipar y construyir alternatives, pero reprochó que depués, col Gobiernu del PP, hubo un "descuidu importante".

Con too, dixo que'l Gobiernu d'España trabaya con sindicatos y alcaldes de les zones mineres pa "buscar como entainar" la xeneración d'oportunidaes a la minería del carbón.

"La prioridá del Gobiernu, con un compromisu bien grande del presidente, pero tamién con un entendimientu dafechu del Ministeriu que dirixo y del Ministeriu de Trabayu, ye buscar y construyir eses alternatives nes contornes, que como digo históricamente vivieron bien conectaes a l'actividá minera", indicó la titular de Transición Ecolóxica.

Pero matizó que considera "responsabilidá" de les instituciones anticipar el procesu pa que eses alternatives materialícense, polo que repitió'l compromisu "dafechu" del Gobiernu y que trabaya pa buscar eses alternatives "de manera inminente".

Teresa Ribera mostróse comprensiva cola situación que viven les persones que dependen de la minería y dixo que si cualesquier se punxera a pensar que futuru tien "a partir de mañana" taría nesa "situación angustiosa".

Asturianu ofrecido por