La CDU escueye a Kramp-Karrenbauer como sucesora de Merkel

Annegret Kramp-Karrenbauer y Angela Merkel
REUTERS / FABIAN BIMMER
Actualizado: viernes, 7 diciembre 2018 17:45

BERLÍN, 7 Dic. (Reuters/EP) -

La secretaria xeneral actual de la Unión Cristianu Demócrata (CDU), Annegret Kramp-Karrenbauer, cumplió los pronósticos y ye la vencedora de la votación pa escoyer al sustitutu de la canciller, Angela Merkel, al frente del partíu conservador.

Kramp-Karrenbauer, a la qu'a lo llargo de meses se vio como la sucesora natural de Merkel, superó na segunda vuelta al exlíder del grupu parllamentariu de la CDU Friedrich Merz y, depués de que dambos s'impunxeren nuna primer ronda al terceru en discordia, el ministru de Sanidá, Jens Spahn.

Nel discursu previu a la votación del millar de delegaos aconceyaos en Hamburgu, Kramp-Karrenbauer describió a la CDU como "l'últimu unicorniu d'Europa" pol nivel altu d'apoyu del que sigue gociando ente la ciudadanía y llamó a la formación a demostrar más "valor" y "enfotu" de cara al futuru.

"Si tenemos valor vamos vivir nuna Europa fuerte, nuna Europa con un euro a prueba de crisis y con un Exércitu européu que sía una realidá", defendió, col oxetivu últimu de cuntar con una CDU "fuerte" que, pela primer vez en 18 años, nun va tener como principal responsable a Angela Merkel.

"Da igual quien gane güei. Nengún de los candidatos va desencadenar el fundimientu de la CDU", declaró, depués de que nestos últimos díes especulárase sobre'l distintu perfil de los trés candidatos. "Pa min nun hai una CDU lliberal, o una CDU de valores conservadores. ¡Somos una familia! Y asina ye como tien de siguir", proclamó ente aplausos.

Kramp-Karrenbauer, nomada la 'mini Merkel', tien per delantre la difícil xera de pasar páxina a la etapa de la canciller actual, daqué de lo qu'ella mesma ye consciente. "La xente considérame una 'mini', una copia, un simple más de lo mesmo, pero puedo dicir que toi equí por min mesma", sorrayó.

Merkel, canciller d'Alemaña dende 2005, decidió a finales d'ochobre dexar les riendes del partíu que lideró dende l'añu 2000 depués de los resultaos malos algamaos pol bloque conservador nes últimes elecciones rexonales y la cayida en picáu de la intención de votu.

Sicasí, preve siguir como canciller hasta 2021, al mandu de la 'gran coalición' colos socialdemócrates. Va ser entós cuando en principiu Kramp-Karrenbauer proclámese candidata formal pa ser la xefa de Gobiernu d'Alemaña.

Asturianu ofrecido por