19 de octubre de 2019
  • Viernes, 18 de Octubre
  • 19 de julio de 2019

    El Conceyu d'Uviéu va facer los conciertos de San Mateo en La Llosa y contrata a 'Illegales' y Zahara, ente otros

    UVIÉU, 19 Jul. (EUROPA PRESS) -

    La conceyala de Festexos d'Uviéu, Covadonga Díaz (PP), señaló esti vienres que, "cuasi al 100%", La Llosa de la Renfe va ser l'allugamientu del escenariu principal de los conciertos de San Mateo. Amás, anunció la contratación d'artistes como 'Illegales' o Zahara pa les fiestes.

    "Allégrame anunciar que los músicos uvieinos vuelven a Uviéu en San Mateo", dixo en declaraciones a los medios, señalando la contratación de la banda Ilegales pal día 14 de setiembre xunto con Willy Naves, y 'Los enemigos'; 'Stormy Mondays' y Zahara, el día 16; y 'Sidonie' xunto a 'Muñeco Vudú', el día 17.

    Per otru llau, la conceyala remarcó que nun tien nada que dicir sobre los alcuerdos con productores musicales del conceyal de Festexos anterior, Roberto Sánchez Ramos, pa esta edición de San Mateo. D'esta manera, énte la posibilidá de que presenten reclamación por daños y perxuicios énte l'anulación de los conciertos previstos, Díaz incidió en que "el Conceyu d'Uviéu nun tien contratu con nenguna de les dos empreses".