Iglesias asegura que nun ye "viable" llegar a un alcuerdu con Cs pa los PXE y apuesta por un pactu con ERC, PNV y Bildu

El vicepresidente segundo del Gobierno, Pablo Iglesias.
Javi Martínez / Pool
Publicado: viernes, 3 julio 2020 14:25

MADRID, 3 Jul. (EUROPA PRESS) -

El vicepresidente segundu del Gobiernu, Pablo Iglesias, aseguró esti vienres que nun ye "viable" llegar a un alcuerdu con Ciudadanos pa pactar unos Presupuestos Xenerales del Estáu nuevu y apostó por recuperar la mayoría de la investidura.

Nuna entrevista en 'Las mañanas de RNE', recoyida por Europa Press, Iglesias dexó claro que l'Executivu pue llegar a "alcuerdos puntuales" cola formación naranxa. "Pero nun hai qu'engañar a la xente: esti Gobiernu constrúyese sobre la base d'un alcuerdu programáticu progresista", añadió.

Esto, al so xuiciu, ye "incompatible con dellos planteamientos" del partíu lideráu por Inés Arrimadas como'l contratu únicu o la "mochila austriaca". Por eso, el vicepresidente mostróse convencíu de que "el bloque de la investidura va ser el de los Presupuestos".

Con too, Iglesias nun vería con malos güeyos que Cs diera los sos apoyos a la votación d'unes cuentes públiques progresistes, de les que'l so partíu nun va mover nin una coma de lo suscrito nel alcuerdu d'investidura de Pedro Sánchez.

"Pero nun soi inocente", insistió, pa depués recordar que los naranxes' "tán gobernando con Vox y PP" en delles comunidaes como Andalucía o la Comunidá de Madrid, dalgo incompatible coles idees del so partíu.

Asina, el vicepresidente del Gobiernu insistió na necesidá d'averar postures con ERC. "Va ser complicao, va haber tensión y presiones... pero los votantes son progresistes y creo que finalmente vamos atopar un entendimientu", opinó.

Eso va implicar, al so xuiciu, "falar de munches coses". "Pero güeyu: con ERC, y con Bildu tamién. Va haber que llegar a un alcuerdu en cuestiones sociales como yá lleguemos enantes. Y creo que vamos poder llegar a un alcuerdu col PNV y con otros grupos mas pequeños. Un alcuerdu de Gobiernu como'l que tenemos namás pue construyise nun contestu pola esquierda", indicó.

Asturianu ofrecido por