AENA presenta una campanya als aeroports de Palma i Menorca per potenciar les vendes de botigues adscrites a la xarxa

Actualizado: lunes, 21 septiembre 2009 13:03

El 2008, els ingressos comercials de la xarxa van superar els 607 milions d'euros, un 1,94% més, d'ells 250 milions per les botigues i restauració


MADRID, 21 Sep. (EUROPA PRESS) -

Aeroports Espanyols i Navegació Aèria (AENA) vol potenciar les vendes de les botigues ubicades en els aeròdroms de la xarxa, pel que posarà en marxa a partir d'avui dues campanyes de promoció destinades per fomentar l'activitat comercial dels concessionaris ubicats en les seves instal·lacions.

La iniciativa es portarà a terme en vuits aeroports dels 47 que conformen la xarxa, tant en botigues com en punts de restauració, agrupats sota la marca Las Tiendas del Aeropuerto, i que podran identificar-se gràcies als cartells i suports informatius que disposaran, ha informat el gestor aeroportuari.

Concretament, la primera promoció es desenvoluparà en els aeroports de Barcelona-El Prat, Bilbao, Fuerteventura, Madrid-Barajas, Menorca, Palma de Mallorca, Tenerife Sud i Saragossa, on s'ubicaran un total de 15 estands on els passatgers podran presentar els seus tiquets de compra.

A partir d'avui Las Tiendas del Aeropuerto obsequiaran als passatgers amb un joc de borsa de mà i moneder, de color taronja i fet en tela plastificada, per compres iguals o superiors a 80 euros, i regalarà una borsa o un moneder als usuaris que adquireixin productes per valor igual o superior a 50 euros.

L'obsequi també podrà obtenir-se sumant els tiquets de diversos establiments, fins i tot ubicats en diferents aeroports. Així, un passatger que compri algun producte o faci una consumició a l'aeroport d'origen i un altre a l'aeroport de destí podrà sumar tots dos i accedir al regal en funció de la quantia de la summa total.

En aquesta campanya, que durarà fins al 30 de setembre, es lliuraran al voltant de 30.000 borses de mà i 28.000 moneders.

DESCOMPTES EN OCTUBRE

La segona campanya es realitzarà del 16 al 25 d'octubre i consistirà en l'aplicació de descomptes directes en les compres i consumicions realitzades en els concessionaris agrupats sota la marca Las Tiendas del Aeropuerto d'aquests vuit aeroports.

En aquesta promoció, es lliuraran "rasques" amb descomptes directes de dos euros per compres iguals o superiors a 20 euros, i premis directes de 50 euros a canviar en qualsevol concessionari de l'aeroport.

La rebaixa es realitzarà directament de la compra del passatger, de manera que si realitza una compra per valor de 20 euros pagarà sol 18 euros. En total, en la campanya es repartiran uns 750.000 rasques.

El 2008 els ingressos comercials d'AENA van superar els 607 milions d'euros, un 1,94% més que a l'exercici passat. D'ells, les botigues i els punts de restauració van representar un 41,6%, amb uns ingressos de més de 250 milions d'euros el 2008.