Air Europa incorpora a 3.000 empreses al seu programa de fidelització per a pimes i autònoms

Actualizado: miércoles, 17 marzo 2010 18:33

MADRID, 17 Mar. (EUROPA PRESS) -

Air Europa ha superat la barrera de les 3.000 empreses adscrites al seu programa de fidelització per a pimes i autònoms quatre mesos després des del seu llançament a finals de l'any passat.

L'aerolínia del grup Globalia va llançar el novembre un programa de fidelització dirigit a aquest sector perquè els professionals i agències de viatges realitzin gestions a través de la pàgina web de la companyia que, tres quatre mesos després del seu llançament, considera aquest nou producte "un èxit".

El programa permet acumular punts pels desplaçaments amb Air Europa i canviar-los per vols i serveis de valor afegit als beneficis de la targeta 'Flying Blue', com segurs de viatges, excés d'equipatge, aparcaments exclusius o accés a sales VIP.

A diferència dels programes d'altres companyies, que imposen limitacions en l'adquisició de bitllets a través de punts, els obtinguts dins del programa Air Europa Empreses equivalen a diners en efectiu.

Així, sempre que existeixi una plaça lliure en el vol, l'usuari podrà convertir els punts acumulats en un bitllet "amb la mateixa transparència que ho faria amb diners", destaca Globalia.

L'accés al programa Air Europa Empreses pot realitzar-se per internet a través del web de l'aerolínia (www.aireuropa.com), tant pel professional autònom com pel personal de petites i mitjanes empreses encarregat dels desplaçaments, a més de les agències de viatges.