Air Europa mantindrà les seves freqüències durant l'hivern entre Balears i Península gràcies als nous avions adquirits

Actualizado: lunes, 29 septiembre 2008 17:04

PALMA DE MALLORCA, 29 de setembre (EUROPA PRESS)

El president del grup Globalia, Juan José Hidalgo, ha assegurat avui que la companyia aèria Air Europa, integrada en el mateix grup, mantindrà "totes" les seves freqüències entre Balears i la Península, així com els vols interilles, durant tot l'hivern, tot i la crisi econòmica que viu l'arxipèlag, així com tot el territori nacional, i ho farà gràcies a l'adquisició d'uns nous models Boeing 737-800, amb capacitat per 120 persones cadascun.

Així ho va exposar en declaracions a la premsa, després de l'audiència mantinguda amb el president del Govern, Francesc Antich, en què, segons va aclarir Hidalgo, es van exposar els principals projectes que el grup aeri portarà a terme al llarg d'aquest any, com per exemple l'ampliació de l'hangar de l'aeroport de Palma, "fins el doble de la seva mida"; així com unes noves oficines al municipi mallorquí de Llucmajor, d'una extensió de 8.000 metres quadrats; i la implantació de dos nous simuladors de vol, per la formació de la tripulació.

En aquest sentit, Hidalgo va assegurar que es va reunir amb Antich per demanar-li suport per afrontar aquesta situació de contracció econòmica actual que, segons ha afirmat, "no serà fàcil", ja que el grup empresarial Globalia es troba entre les empreses més destacades del panorama balear. Alhora, va assegurar que el president autonòmic va prendre nota de "totes i cadascuna" de les propostes presentades, i va expressar la intenció de l'executiu autonòmic de col·laborar "en el que sigui possible".

Pel que fa a si es planteja algun tipus de reducció de plantilla, tal com ha succeït en altres aerolínies com Futura --que presentarà un ERO, pel qual més de 1.000 persones podrien perdre els seus llocs de treball--, Hidalgo va posar èmfasi que de moment no es preveu "cap" reducció de treballadors, però al temps va informar que es portarà a terme una reducció de la despesa "interior", referint-se a la representació en fires turístiques, així com en despeses d'imatge i de consum de l'empresa.

(HI HAURÀ AMPLIACIÓ)