Entesa considera excessiva la campanya de publicitat del nou hospital de Son Espases

Actualizado: martes, 16 noviembre 2010 20:00

PALMA DE MALLORCA, 16 Nov. (EUROPA PRESS) -

Entesa ha manifestat aquest dimarts que l'actual campanya sobre el nou hospital universitari de Son Espases és un exemple d'excés de publicitat per a la posada en marxa d'una infraestructura, més encara tenint en compte la situació de crisi econòmica i les retallades efectuades al sector públic.

El president d'Entesa, Biel Huguet, ha assenyalat en un comunicat que el seu partit no té cap dubte de la importància que representa l'obertura del nou hospital de referència i comprèn la necessitat que els contribuents coneguin aquesta infraestructura, si bé afegeix que la campanya llançada des del Govern voreja l'"autopublicitat institucional".

La formació proposa que les campanyes publicitàries es portin a terme a partir d'uns criteris que evitin l'"excés" de fons públics per a autopromoció i se centrin sempre en la informació, amb l'objectiu de no repetir els comportaments d'"autopromoció a us que ens tenia acostumats el passat govern del PP".

Segons Huguet, en una situació de crisis, en què s'han realitzat "doloroses retallades" en àmbits del sector públic essencials per a la societat com l'educació, la sanitat o els serveis socials, el Govern "hauria de tenir més cura a l'hora de gastar en promoció".

Per aquesta raó, des d'Entesa reclamen al Govern "seny" per portar a terme una verdadera política d'austeritat, evitant la despesa "desmesurat" de diners públics.