Flores insta la companyia naviliera Iscomar "que intenti donar el millor servei possible als passatgers"

Actualizado: martes, 26 agosto 2008 19:29

ALACANT, 26 d'agost (EUROPA PRESS)

El conseller d'Infraestructures i Transport, Mario Flores, va instar avui la companyia naviliera Iscomar "que intenti donar el millor servei possible als passatgers" des del Port de Dènia (Alacant), referint-se als problemes i retards que alguns vaixells de l'empresa van tenir durant aquest estiu.

Mario Flores va fer aquestes declaracions després de l'acte d'inauguració de les obres de rehabilitació de l'edifici de l'estació de La Marina de Alicante, on va assenyalar que és Capitania Marítima "la que fa les revisions dels vaixells i la que considera si el vaixell està en condicions per sortir o no".

A més, Flors va indicar que la Conselleria "proporciona amarratge a aquests vaixells, però en cap moment pot influir en les revisions d'aquests vaixells, una competència que depèn de Capitania Marítima, que és la que comprova si el vaixell està complint tots els requisits de seguretat i els requisits tècnics".

"Nosaltres, per la gestió que portem del port de Dènia, el que sí que intentem és parlar amb la companyia perquè intenti donar el millor servei i perquè siguin atesos els passatgers tan bé com es pugui", va subratllar el conseller.

Els vaixells de la companyia que van originar retards en la línia que uneix Dènia amb les Illes Balears van ser el 'Pitiüsa Nova' i el 'Begoña del Mar' que després de ser inspeccionats per Capitania Marítima no van poder salpar per haver de solucionar algunes deficiències tècniques.