El Govern impulsa la campanya de promoció 'Fes cistella' per incentivar la compra d'aliments de Balears per Nadal

Actualizado: lunes, 14 diciembre 2009 17:06

PALMA DE MALLORCA, 14 Dic. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria de Comerç, Indústria i Energia iniciarà demà la campanya 'Fes cistella', una iniciativa, que es desenvoluparà durant les tres pròximes setmanes, que pretén promocionar el consum d'aliments de les Balears que tenen segell de qualitat durant el Nadal.

Així ho va donar avui a conèixer la consellera de Comerç, Indústria i Energia, Francesca Vives, durant la presentació de la campanya, imatge de la qual és el jugador de bàsquet del Portland Trail Blazers, Rudy Fernández. L'acció fomenta el consum dels aliments, vins i licors que tenen el següent segell de qualitat, homologat a l 'àmbit estatal i internacional: denominació d'origen, indicació geogràfica protegida i marca de garantia. En total, 24 productes diferents, amb una oferta que abraça totes les illes.

Aquesta és la tercera acció que es porta a terme en aplicació de l'acord de col·laboració signat a primers d'any amb el conegut jugador de bàsquet mallorquí. El mes d'abril passat, la Conselleria de Comerç ha iniciat una campanya de promoció del consum de producte local fresc, que va continuar fa unes quantes setmanes amb la distribució de material divulgatiu en escoles en el marc de la campanya 'L'escola va al mercat'. Amb aquesta campanya de Nadal, es vol arribar a un públic jove i incentivar el consum d'aliments amb segell de qualitat "com forma de recolzar a la indústria agroalimentària i també al comerç de proximitat, que és un distribuïdor habitual d'aquests productes", ha explicat Vives.