Iberia demana disculpes als seus clients per les molèsties en un anunci publicat en premsa

Actualizado: martes, 13 enero 2009 11:14

MADRID, 13 gener (EUROPA PRESS) -

Iberia va demanar avui disculpes als seus clients per les molèsties ocasionades pels retards i cancel·lacions dels seus vols en els últims dies en un anunci publicats en diversos diaris, en què assegura que la companyia treballa per recuperar la normalitat.

"Des de la companyia treballem des del primer moment per recuperar la normalitat com més aviat millor", va indicar la companyia en el citat anunci, en què va aclarir que "gairebé tots els passatgers que no van poder volar en el seu moment ja ho han fet a dia d'avui".

L'aerolínia de bandera va assegurar que és conscient que, a pesar de l'"esforç realitzat per la plantilla, especialment en aeroports i centres d'atenció al client", no sempre ha proporcionat als clients "el servei de qualitat al qual estan acostumats". "Per totes les molèsties ocasionades, una vegada més, demanem disculpes a tots ells", va indicar.

Iberia va aclarir que el tancament de l'aeroport de Barajas per neu i gel divendres passat va obligar la companyia a cancel·lar 448 vols i va subratllar que, per les repercussions de l'esmentat tancament i pel gel en les instal·lacions aeroportuàries, dissabte es van cancel·lar 126 vols i diumenge 56 més.

Alhora, la companyia va indicar que a aquest problema del cap de setmana se suma "el que ve patint Iberia des del 4 de desembre per la vaga de zel d'una part dels pilots del SEPLA".

En aquest sentit, l'aerolínia va subratllar que des de divendres passat fins diumenge Iberia va allotjar a més de 8.000 clients en hotels, va contractar 25 vols amb altres companyies i va reforçar la plantilla de terra amb 300 noves contractacions i 2.000 treballadors doblant torns, als qui la companyia "agraeix el sobreesforç realitzat". A més, va recordar que totes les sales 'vip' van estar obertes les 24 hores per acollir els cients afectats i facilitar-los l'espera.