Iberostar i Grup Airmet signen un acord per millorar els canals de distribució de la cadena hotelera

Actualizado: miércoles, 18 junio 2008 14:24

PALMA DE MALLORCA, 18 de juny (EUROPA PRESS)

Iberostar Hotels & Resorts ha arribat a un acord de distribució amb el Grup Airmet que consolida la nova estratègia multicanal de la companyia basada en les últimes tecnologies, amb l'objectiu d'oferir el millor servei als seus canals de distribució, augmentant l'accessibilitat i l'eficàcia en les operacions.

En un comunicat, el grup hoteler va informar que aquest acord estableix un marc de col·laboració en virtut del qual Iberostar Hotels & Resorts comercialitzarà els seus hotels i productes de vacances en els 2.015 punts de venda repartits per Espanya i Portugal amb els quals compte el Grup Airmet.

La cadena hotelera oferirà, amb disponibilitat i confirmació immediates, els serveis i ofertes de prop de de 100 hotels ubicats a la zona del Mediterrània i als països d'Espanya, Cuba, El brasil, Jamaica, Mèxic i República Dominicana.

La companyia aferma amb aquest acord la seva aposta per les noves tecnologies, augmentant i diversificant la seva capacitat de distribució, millorant l'eficàcia de les seves operacions i incrementant l'accessibilitat i el nivell de servei, tant al client final, com els canals de distribució minoristes.

El desenvolupament de la integració de sistemes ha estat portat a terme per Pipeline Programari, desenvolupador del metabuscador Orbis Hotels, i partner tecnològic de Iberostar. A través del metabuscador, les Agències pertanyents al grup de gestió Grup Airmet accediran a l'inventari de Iberostar de manera directa.