El Palau de Congressos rentarà la seva imatge llançant un pla de comunicació després de la demolició de Can Pere Antoni

Actualizado: jueves, 28 febrero 2008 13:54

L'entitat que coordina el seu desenvolupament espera canviar la imatge "negativa" a causa de les polèmiques


PALMA DE MALLORCA, 28 Feb. (EUROPA PRESS) -

El Palau de Congressos de Palma de Mallorca rentarà la seva imatge, deteriorada per les polèmiques, amb un pla de comunicació per al període 2008-2010 basat en cinc eixos, que serà posat en marxa després de la demolició de Can Pere Antoni, prevista a mitjan març, i que marcarà el començament real de les obres de construcció d'aquesta infraestructura, que es prolongaran durant tres anys.

Així ho ha manifestat avui el director general de l'entitat que gestiona el desenvolupament d'aquesta iniciativa, Mateu Crespí, qui va remarcar que, des de fa anys i fins ara, sempre es parlava del Palau de Congressos sorgia la "polèmica" i es manifestaven "dificultats" de tipus urbanístic, situació que es va mostrar determinat a canviar.

A fi d'eliminar aquesta "tendència negativa" que s'ha revestit el concepte 'palau de congressos', Crespí i el seu equip posaran en marxa "un dia després que comencin les obres" tot un ventall d'iniciatives tendents a "transformar-la" en coneixement, per part del públic, del que "suposarà per al comerç, per al turisme i per a la vida social de Mallorca", va apuntar.

El director gerent del Palau de Congressos va detallar les cinc parts que es compon el pla, que començarà amb el posicionament de la marca i seguirà amb la difusió estatal i internacional del projecte, comunicació amb els mitjans de comunicació, empresaris i veïns de Palma, als qui s'exposarà que "serà el vaixell que liderarà la desestacionalització turística a l'illa", va afirmar.

Una de les eines principals de la campanya és un vídeo de dos minuts de durada, en què es descriu què serà el Palau de Congressos de Palma i s'ofereixen imatges en 3D del seu exterior i interior, que es projectarà en fires, escoles i associacions empresarials, a més d'emetre's a través de diverses TV, tot i que en aquest cas amb un minutatge reduït.

El pla de comunicació tindrà un cost aquest any de 300.000 euros, que "possiblement es doblaran" en 2009, segons va precisar Crespí, qui va recordar que està previst que el Palau rebi uns 70.000 congressistes el primer any, amb ràtios d'increment "considerables" en els següents; i que suposa el desenvolupament d'un segment que "mai es solapa" amb el turisme de sol i platja de la temporada alta", va raonar.

FUNCIONARÀ TOT L'ANY

Pel que fa a l'ús que tindrà el Palau de Congressos de Palma durant la temporada turística alta, Mateu Crespí va assegurar que la instal·lació funcionarà "tot l'any" i que, en els mesos d'estiu s'utilitzaran més profusament les sales polivalents, que es podran utilitzar per a actes publicitaris, gales, concerts i un altre tipus d'activitats que implicaran als ciutadans de Palma.

Cal assenyalar que, als esforços promocionals que l'entitat gestora del palau ve desenvolupant, i que s'intensificaran a partir del mes que ve amb la posada en marxa del pla de comunicació, s'uniran, una vegada estiguin acabades les obres del mateix, els de la UTE que ho construeix, participada per Barceló, Globalia, Sampol, Iberostar i Acciona.