Sol Meliá presenta una campanya de màrqueting viral a Internet, en la seva aposta per la multicanalitat amb els usuaris

Actualizado: jueves, 22 enero 2009 18:35

MADRID, 22 de gener (EUROPA PRESS)

Sol Meliá ha llançat una campanya de màrqueting viral dins de la seva aposta per la multicanalidad i participació dels seus clients a través del web(www.gnomosdejardinsinfronteras.org), en què uns gnoms ens inviten a viatjar.

El màrqueting viral, una estratègia comercial dirigida a potenciar l'ús d'internet en les xarxes socials, pretén incentivar la participació dels usuaris.

La campanya en línia, que ha comptat amb un alt grau de participació des del seu llançament el mes de desembre passat, connecta amb diferents perfils de clients permetent una participació ràpida per a aquells usuaris amb poc temps per a 'navegar'.

A més, inclou continguts enfocats als internautes que podran familiaritzar-se amb els protagonistes d'aquesta campanya --Adolfo, Gonzalo, Froilán i Gnobama-- a través de vídeos, jocs, blocs i comentaris a la Xarxa.

Els participants amb més punts acumulats, obtinguts a través de la participació, entraran en el sorteig de premis entre els quals s'inclouen viatges a Xangai, Egipte o Grècia. A més, els participants multipliquen les seves possibilitats de guanyar apadrinant a amics i familiars, ja que la campanya gira entorn a "si et toca a tu, em toca a mi".

En la primera fase 'teaser' en què es creava l'expectativa d'una fictícia ONG per ajudar als gnoms a viatjar sense saber què espònsor està darrere es van aconseguir més de 30.000 visites. Aquest èxit de participació i interacció s'estendrà a la fase de resolució, moment en el qual es revelarà que Sol Meliá és el patrocinador.