3 de diciembre de 2020
12 de mayo de 2012

Agro.- Caprabo llançarà després de l'estiu un club per augmentar la fidelització al 75%

Agro.- Caprabo llançarà després de l'estiu un club per augmentar la fidelització al 75%
CAPRABO

La cadena de supermercats manté els seus plans d'expansió i esquiva la crisi

BARCELONA, 12 May. (EUROPA PRESS) -

Caprabo llançarà després de l'estiu un nou club Caprabo amb el qual preveu arribar al 75% de les vendes a través de la targeta client, respecte del 65% actual, segons ha explicat a Europa Press el director general de la cadena de supermercats, Alberto Ojinaga.

El llançament d'aquest club s'emmarca en l'estratègia de Caprabo de fidelitzar el client mitjançant un ús intel·ligent de la informació i aportant valor.

Així, la xarxa d'establiments facilita al client informació d'interès sobre els productes que li poden agradar o quina quantitat està estalviant amb la seva targeta client --la companyia té 1,3 milions de targetes en actiu--.

Caprabo segueix avançant en el seu pla de creixement basat en l'obertura de 100 franquícies a Catalunya en els pròxims cinc anys, i tot i que actualment ja en té 13 d'obertes, les previsions són acabar l'any amb 25.

"Estem complint bastant bé. El nostre objectiu és mantenir unes 25 obertures per any per aconseguir el total de 100 en els pròxims quatre o cinc anys", ha indicat Ojinaga.

Tot i que al principi l'objectiu era centrar els nous establiments a Catalunya, Caprabo va decidir donar el salt fora d'Espanya i ja té dues franquícies a Andorra: "No teníem previst obrir a Andorra perquè tenim establiments a la Seu d'Urgell, molt a prop d'Andorra, però ens va venir l'oportunitat i la vam aprofitar".

El director general de Caprabo ha assenyalat que la companyia podria plantejar-se també obrir noves franquícies a Madrid, tot i que ha sostingut que "en principi" la idea és centrar-se a Catalunya, on té centres franquiciats a Barcelona, Pineda de Mar, Mataró, Vilafranca del Penedès, Sitges, Viladecans, Polinyà i Lleida.

RESULTATS ECONÒMICS POSITIUS

Sense detallar els beneficis econòmics del 2011, Ojinaga ha avançat que Caprabo ha millorat xifres i té bones notícies: "Ens ha anat bé".

El 2011, el volum de negoci es va situar en 1.486 milions d'euros, i alhora les vendes en línia van enregistrar un repunt del 2%, i es van incorporar 15.000 nous clients als més de 100.000 amb els quals ja comptava el supermercat virtual.