18 de agosto de 2019
  • Viernes, 16 de Agosto
  • 15 de junio de 2014

    Nespresso preveu duplicar el pes del negoci professional a Espanya en cinc anys

    Nespresso preveu duplicar el pes del negoci professional a Espanya en cinc anys
    ANGEL GRANERO

    BARCELONA, 15 Jun. (EUROPA PRESS) -

    Nespresso preveu augmentar el pes del negoci professional a Espanya en els pròxims quatre o cinc anys des del 10% que representa actualment en la facturació fins al 15 o 20% del total, ha avançat el director general de Nespresso a Espanya, Jean-Marc Dragoli.

    En una entrevista d'Europa Press, ha destacat que el segment 'out of home' (fora de la llar) espanyol "segueix creixent" a Nespresso malgrat la crisi.

    I és que la firma té una gran penetració en hotels, restaurants, cafeteries i zones comunes de centres de treball, i alhora potencia la seva vinculació amb l'alta gastronomia: un de cada tres locals amb estrelles Michelin a Espanya utilitza Nespresso.

    Per seguir guanyant pes en el segment professional, Nespresso aposta tant per noves varietats de cafè encapsulat com per novetats en les màquines.

    En aquesta estratègia s'emmarca el llançament mundial d'una nova varietat de cafè per al segment professional, 'Ristretto Intens', amb una escala d'intensitat de 12 --la més elevada de la marca fins avui-- que augura una bona acollida al mercat espanyol per les seves preferències de cafès consistents.

    NOVES BOTIGUES

    Nespresso també prepara novetats per al segment de llar i seguirà ampliant el nombre de botigues a Espanya, que ja té la xarxa més gran de la marca al món --62 incloent Andorra--.

    Ho farà a través del nou concepte llançat a final de 2013, la Nespresso Cube, una estructura cúbica automatitzada per comprar les càpsules que es va implantar a Espanya com a primícia mundial a la T1 de l'Aeroport de Barcelona.

    Actualment funciona una altra en un centre comercial de Barcelona, així com una a Portugal, una altra a Suïssa i pròximament una a França.

    Aquest any, creixerà també la seva implantació a Espanya, amb tres noves Nespresso Cube entre Barcelona i Madrid, ha avançat Dragoli.

    RENOVACIÓ

    A més, la companyia renovarà part de la seva xarxa de botigues tradicionals, i cinc o sis de manera completa, el que suposarà "inversions milionàries".

    Entre els establiments que experimentaran una reforma integral figura la botiga barcelonina de Passeig de Gràcia, la més important d'Espanya.