Unha idea empresarial "acompañada de innovación" é viable aínda "nun momento complicado" como o actual

Actualizado: sábado, 17 mayo 2008 14:37

Un experto cifra nun ano o tempo de maduración para que unha microempresa poida comezar a ter certa estrutura

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 17 May. (EUROPA PRESS) -

Unha idea empresarial, "sempre que vaia acompañada de innovación", é "perfectamente viable mesmo nun momento complicado" como o actual, no que a situación económica non é a máis favorable para crear unha empresa e cando o mercado se está a axustar.

Así o cre Guillen Perdrix, que participou esta semana no 'III Día Galego do Emprendedor' en Santiago de Compostela para expoñer que é posible montar unha empresa cun capital de 10.000 euros.

Neste sentido, explicou a Europa Press que "o importante é ser consciente de que, se hai restrición de diñeiro, o desenvolvemento da idea ten que ser conservador, partindo dunha figura xurídica pequena, relacionada coa microempresa" e, a partir de aí, "controlar a inversión inicial a realizar e, sobre todo, o gasto mensual".

Guillen Perdrix expuxo que para a maioría de microempresas "o gasto principal é o soldo", polo que o emprendedor "terá que ser consciente de que durante os primeiros meses vai ser difícil conseguilo". "Pero o negocio pódese montar e a proba é que se están a constituír moitísimas microempresas hoxe en día", reiterou.

Sobre qué ámbitos se poden abordar cun presuposto de 10.000 euros, este experto diferenciou "entre a xente que ten unha idea propia e a que non". En canto aos primeiros, puxo como exemplo "unha empresa que decidiu alugar bicicletas no Pireneo". "Con comprar media ducia de bicicletas e deseñar varias rutas, con entre 7.000 e 10.000 podes funcionar perfectamente", afirmou.

En canto aos que non dispoñen dunha idea propia, recomendoulles "utilizar as canles de franquías", que "realmente teñen canons de inversión que non chegan aos 10.000 euros", como máquinas de vending ou xornais gratuítos.

PERFIL EMPRENDEDOR NECESARIO.

Perdrix tamén advertiu de que "unha idea empresarial, se non vai acompañada de certo perfil emprendedor, é moi difícil que funcione, e este perfil leva consigo a estar disposto a asumir un risco".

"O que hai que ter en conta é que os primeiros meses van ser os máis difíciles, mediante a elaboración dun plan de empresa. O obxectivo é traballar xa cunha cobertura inicial para, se non van as cousas tan ben como se prevían, igualmente se dispoña dos recursos financeiros para cubrir esta primeira etapa", indicou.

Respecto ao tempo medio de maduración dunha empresa nova, sinalou que "dependerá da idea, pero é importante que sobreviva o primeiro ano, porque normalmente superando este período, debería empezar a ter xa certa estrutura". "Falamos sempre de microempresas, se é macro, practicamente ata o sétimo ou oitavo ano non chegan a cubrir custos", concluíu.