5 de abril de 2020
25 de agost de 2008

Accident Barajas.- Spanair crea el Centre d'Atenció a Familiars per ajudar a tramitar les indemnitzacions

L'avançament, de 25.000 euros, supera el mínim legal d'indemnització exigit, de 20.000 euros

MADRID, 25 Ag.. (EUROPA PRESS) -

La companyia aèria Spanair ha creat el Centre d'Atenció a Familiars (CAF) per ajudar a les famílies a tramitar el pagament de l'avançament sobre les indemnitzacions als familiars de víctimes i ferits de l'accident de Barajas, segons ha anunciat avui la companyia en un comunicat.

El CAF comptarà, a partir de demà, 26 d'agost, amb un número de telèfon gratuït i una adreça de correu electrònic a disposició dels familiars de les víctimes i ferits per facilitar la relació amb els afectats.

Aquest centre s'encarregarà inicialment de tramitar totes les gestions oportunes per fer el pagament de l'avançament de la indemnització de 25.000 euros als ferits o beneficiaris legals dels morts per després anar ampliant les seves funcions en tot el procés. La indemnització fixada supera el mínim legal exigit de 20.000 euros, precisa la nota.

Per acreditar el dret a la indemnització, els ferits o beneficiaris legals de les víctimes hauran d'aportar la documentació que els acrediti (Llibre de Família, document d'identitat, testament, etcètera).

La determinació de la documentació legal necessària pot variar segons la legislació vigent al país de procedència de l'afectat. Precisament una de les tasques del Centre d'Atenció serà assessorar als afectats en la complimentació dels tràmits.

El pagament de l'avançament de les indemnitzacions es començarà a produir en un termini màxim de 15 dies a comptar a partir de la data en la qual es lliuri tota la documentació requerida.