22 de octubre de 2019
  • Lunes, 21 de Octubre
  • 2 de febrer de 2009

    Barceló contracta a l'agència Ypartnership per consolidar la seva posició al mercat Nord-americà

    MADRID, 2 Febr. (EUROPA PRESS)

    Barceló Hotels & Resort ha contractat a l'agència Ypartnership per afermar la seva posició al mercat Nord-americà, davant del continu augment de clients procedents dels Estats Units que la cadena hotelera està experimentat, especialment als hotels que la cadena té a Llatinoamèrica i el Carib, ha informat avui el grup mallorquí.

    L'acord preveu la realització de tota mena d'accions promocionals, en les àrees de comunicació, relacions públiques i publicitat, sobretot, que inclourà als 34 hotels i resorts amb règim 'tot inclòs' que Barceló té a Llatinoamèrica i el Carib.

    En aquest marc, l'estratègia de la cadena se centrarà en la promoció del 'Barceló Bavarès Beach Resort' a la República Dominicana, actualment immers en una reforma que suposarà la seva completa renovació, i el 'Barceló Maya Beach Resort' a Mèxic. Els dos establiments, amb més de 2.500 habitacions cadascun, són actualment els "dos productes estrella" de Barceló, tant per l'interès que generen al mercat americà com pel seu nivell d'oferta.

    Alhora, Barceló es planteja la possibilitat d'ampliar les seves accions promocionals als Estats Units si, arribat el moment, la seva cartera d'hotels situats en Nord Amèrica, que actualment està integrada per més de 70 establiments, supera un volum el suficient gran --com a mínim de 100 hotels-- com per plantejar-se implantar la marca en l' esmentat país.

    Barceló compte actualment amb 186 hotels, amb una oferta de 47.000 habitacions distribuïda en 16 països, que opera sota tres marques com establiments de vacances o urbans: 'Barceló Premium' (màxima categoria), 'Barceló' (nivell mitjà-alt) i 'Barceló Comfort' (hotels econòmics).

    Per la seva banda, Ypartnership, amb seu a Orlando (Estats Units), és una agència especialitzada en comunicació i promoció turística, que fa poc va ser guardonada amb 12 dels prestigiosos premis 'Adrian and Golden Bell', que reconeixen les millors campanyes de publicitat del món.