10 de abril de 2020
23 de gener de 2019

Fitur.- El Consell organitza aquest dijous unes jornades per connectar la indústria turística i la cinematogràfica

PALMA DE MALLORCA, 23 Ene. (EUROPA PRESS) -

La Fundació Mallorca Turisme del Consell de Mallorca, mitjanant la Mallorca Film Comission, organitza aquest dijous a Fitur, unes jornades que pretenen connectar la indústria turística i la cinematogrfica i analitzar les sinergies entre els dos sectors.

La primera taula rodona, 'La Vuelta el Mundo en 80 películas (y algunas series). Vol. 1. Los productos', es dur a terme entre les 10.30 i les 11.30 hores. La segona, 'La Vuelta el Mundo en 80 películas (y algunas series). Vol. 2. Las estrategias nacionales', entre les 13.00 i les 14.00 hores.

Aquesta és la primera edició de Fitur en la qual el Consell lidera la promoció turística de l'illa, després de l'assumpció de les competncies en la matria; i ho far de la m dels experts que estan convertint en experincies turístiques algunes de les grans produccions d'xit internacional, com Juego de tronos o Breaking Bad, entre d'altres.

Entre els ponents estaran presents l'especialista en turisme de cinema i director de FilmQuest, Stefan Roesch; el responsable de continguts, marqueting i comunicació de Turisme d'Irlanda, Brian Twomey; el cofundador d'Albuquerque Tourism & Sightseeing Factory (AT&SF), Jesse Herron; l'assistent de direcció de CzechTourism als Estats Units i el Canad, Jiri Duzar; i Emma Wilkinson, de VisitBritain.

Segons informa Fitur Cinema al seu apartat web, un estudi presentat a l'abril de 2018 per TCI Research afirma que 80 milions de viatgers trien la seva destinació basant-se en pellícules i sries de televisió. Aquest estudi revela que el nombre de viatgers que viatgen a una destinació després de veure-ho en una pellícula o srie s'ha multiplicat per dues en els últims 5 anys.

Para leer más