Foment del Turisme de Menorca va augmentar un 30% les seves accions promocionals el 2018

Publicado: martes, 2 julio 2019 16:45

MENORCA, 2 Jul. (EUROPA PRESS) -

La Fundació Foment del Turisme de Menorca va dur a terme el 2018 un total de 130 accions en matria de promoció turística en més d'una desena de mercats, amb un balan de 240 milions d'impactes, un 30 per cent més que les executades en 2017.

Del cmput total, destaquen els 'press trips' i 'fam trips' (54 accions i 443 periodistes i agents de viatge formats); l'assistncia a fires i 'workshops' (18 accions en fires i altres espais pels quals van passar 1,5 milions de persones); iniciatives amb collaboradors estratgics com touroperadores, agncies online i companyies aries (37 accions i 170 milions d'impactes), i campanyes dirigides al client final (12 accions i 71,3 milions d'impactes).

"L'acció promocional que hem dut a terme al llarg d'aquest mandat ha pivotat al voltant de tres objectius: ampliar la temporada turística, diversificar el pes dels mercats emissors i guanyar en qualitat i competitivitat. D'aquesta forma, a més de millorar la rendibilitat econmica i la competitivitat de les nostres empreses, hem pogut millorar els indicadors laborals i avanar en cohesió social", ha assenyalat aquest dimarts la consellera en funcions de Promoció Turística, Maite Salord.

Seguint les línies estratgiques marcades per Foment del Turisme, els mercats als quals es van destinar més accions de promoció l'any 2018 van ser Espanya, Alemanya, el Regne Unit i Frana.

El pressupost assignat per dur a terme totes aquestes accions, que va superar els 2,3 milions d'euros, es va executar íntegrament.

Leer más acerca de: