Iberostar va facturar 2.656 milions l'any 2018, un 9 per cent més, i obrirà set hotels al 2019

Hotel a Santa Eulria
IBEROSTAR - Archivo
Publicado: miércoles, 23 enero 2019 13:57

   Sumar a la seva cartera nous destinacions a Roma, Istanbul i Lagos (Algarve)

   MADRID, 23 Ene. (EUROPA PRESS) -

   El Grup Iberostar ha tancat 2018 amb una facturació de 2.659 milions d'euros, la qual cosa suposa un augment del 9% pel que fa a l'exercici anterior, i continuar des d'aquest any amb el seu pla d'expansió, que preveu l'obertura de set nous hotels aquest any, després de tancar l'anterior amb 13 noves obertures.

   A la fira de turisme que ha comenat aquest dimarts a Madrid, Fitur, el grup mallorquí ha presentat el seu balan del passat any, que es basa sobretot en el bon comportament de la seva divisió hotelera, i en el creixement de doble dígit dels negocis de viatges.

   L'any 2018 la companyia va sumar 13 establiments nous i va crear 4.000 llocs de treball. A més, en els últims sis anys, va destinar 500 milions d'euros a reposicionar la seva planta hotelera amb establiments de 4 i 5 estrelles. Aquest pla d'inversió continuar fins el 2022, que sumar els 700 milions, mitjanant les ja compromeses a Europa i Amrica.

   De cara a aquest any, preveu obrir set establiments a Espanya (Mallorca i Madrid), Itlia (Roma), Portugal (Lagos), Tunísia (Monastir i Sousse) i Turquia (Istanbul). La cadena mallorquina incorpora a més tres noves destinacions i suma 1.500 habitacions, encara que no descarta realitzar més operacions al llarg de l'any.

   La cadena també donar continutat als seus mercats clau amb la consolidació dels projectes que ja va engegar l'any passat a Mxic, amb dos nous hotels a Los Cabos i Litibú, i l'avan d'altres destinacions com Montenegro, Aruba, Albnia i Cuba.

   El Grup Iberostar eliminar, com ja va anunciar, els plstics d'un sol ús a totes les habitacions dels seus hotels a Espanya i a les seves seus corporatives. Ja ha deixat de generar 300 tones de plstic a l'any i ha suprimit l'ocupació d'11,7 milions d'articles de plstics d'aquest tipus, reemplaats amb altres alternatives. Aquest any espera estendre aquesta acció a tota la seva cartera. La companyia preveu que a l'any 2020 els haur eliminat completament.

   En aquesta sentit, també dur a terme un consum responsable de peix a la seva restauració, entre d'altres mesures de conscienciació amb el medi ambient, com la collaboració en la construcció de vivers o campanyes de neteja de platges i fons marins, dins del moviment 'Ona de canvi' que va llanar en 2017.

Leer más acerca de: