20 de mayo de 2019
  • Domingo, 19 de Mayo
  • 30 de juny de 2008

    Innova.-La companyia mallorquina Dingus presenta una plataforma per facilitar als hotels la gestió de la venda en línia

    En menys de tres mesos, s'han abonat a aquest sistema 180 clients, incloses cadenes com Viva Hotels, Grupotel i Hotetur

    PALMA DE MALLORCA, 29 de juny (EUROPA PRESS)

    La companyia mallorquina Dingus Services SL presenta actualment una plataforma tecnològica desenvolupada amb l'objectiu de facilitar als hotels la gestió de la venda en línia, ja que publica, des d'un únic sistema i cap a tots els canals que es desitgi, els seus preus i la disponibilitat d'allotjament.

    I, la cosa més important, sense que això suposi un increment dels costos o de l'esforç, perquè aquesta plataforma s'oferta segons una tarifa tancada, en lloc de d'acord amb un percentatge de les vendes obtingudes, segons va explicar a Europa Press el representant d'aquesta firma amb seu en el Parc Bit (Palma), Jaume Monserrat.

    Segons el responsable de Dingus, aquest aspecte és "el que ha acabat de convèncer als hotelers", perquè aprecien que "no incidimos" en els beneficis que obtenen per les reserves. Sinó que es tracta d'una tarifa plana, amb un cost de a partir de 200 euros mensuals, a la qual ja s'hi han abonat 130 establiments de Mallorca.

    Concretament, des del mes d'abril passat, se n'han anat abonant a Dingus cadenes com Viva Hotels, Blau Hotels, Roc Hotels, Grupotel, Garden Hotels, Hotetur, l'Associació Hotelera de Palma, així com alguns hotels representatius, com és el cas del Saratoga o l'Illa de Mallorca.

    Aquest projecte, que porta el mateix nom que l'empresa que ho ha creat, es basa en tecnologia web, que no necessita instal·lació, sinó que n'hi ha prou amb disposar d'un ordinador amb connexió a internet, tot i que, per arrodonir les possibilitats que ofereix, té un programa gestor de canals.

    Mitjançant aquest recurs, que ve a ser l'equivalent a una taula de control, els responsables de vendes de l'hotel reben a temps real l'estat de les vendes de l'establiment, ja que una dels principals avantatges d'aquest producte és el seu "bidireccionalitat" amb els canals de venda, va aclarir Monserrat.

    MÉS CANALS SENSE COST

    Per aquest motiu, Dingus suposa una reducció de costos "dràstica" per les companyies hoteleres, que poden incrementar el volum de canals de venda en els quals és present el seu producte sense que, per aquesta raó, hagi de veure's incrementat el seu esforç comercialitzador.

    Cal assenyalar que Dingus marca diferències respecte el portal de reserves Avanthotel, ben conegut pels professionals del sector de l'allotjament, ja que el seu objectiu és "gestionar les seves vendes, no vendre més", de manera que "no és un intermediari més", va aclarir el portaveu de la firma.

    En realitat, "el que oferim és un pas previ a Avanthotel, amb el qual els hotels puguin gestionar des d'una única plataforma, la disponibilitat d'habitacions i les seves tarifes", va exposar. A més, Dingus està connectat amb la resta de canals que tingui contractats l'establiment.