Comença a Balears la nova campanya per a joves 'Un dit d'espuma, dos dits de front'

Actualizado: miércoles, 22 octubre 2008 20:32

PALMA DE MALLORCA, 22 d'octubre (EUROPA PRESS)

Comença a Balears la campanya educativa 'Un dit d'espuma, dos dits de front', promoguda per Cervesers d'Espanya, el Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí (MARM), la Confederació de Consumidors i Usuaris (CECU) i la Unió de Consumidors d'Espanya (UCE) amb l'objectiu de promoure el consum moderat de cervesa entre els joves balears.

Segons un comunicat, els materials divulgatius, en la seva versió gràfica i audiovisual, han estat realitzats per tres joves estudiants i es difondran en 18 sales de cinema i 225 locals d'oci de tota la regió. A més, estaran disponibles en el web www.undedodeespuma.es i el portal wap (mòbil) http://m.undedodespuma.es dins de l'aposta de la campanya per l'entorn digital.

Els guanyadors del concurs han rebut una dotació de 3.000 euros per a la categoria gràfica i 4.000 euros per a l'audiovisual. En aquest sentit, el director general de Cervesers d'Espanya, Jacobo Olalla, va destacar "l'alta" participació de la present edició (un 20% més que el 2007) i la "qualitat" de les creativitats presentades, alguna cosa que també ha posat de manifest el Jurat del certamen.

Alhora, el certamen s'ha bolcat en el món digital amb la potenciació del web www.undedodeespuma.es mitjançant la inclusió d'elements interactius i la multiplicació de continguts. El web ha posat a disposició dels internautes tota la informació del concurs, ha servit de punt de trobada als participants i ha funcionat com a instrument de valoració de les obres al costat del criteri del Jurat.

Finalment, la campanya pretén transmetre als joves majors d'edat recomanacions perquè, en el cas que consumeixin cervesa, ho facin sempre de manera responsable i moderada i evitar, en la mesura del possible, els casos d'abús.