Gesa Endesa porta a terme jornades en els seus punts de servei sobre qualitat i eficiència energètica

Actualizado: viernes, 11 julio 2008 14:13

PALMA DE MALLORCA, 11 de juliol (EUROPA PRESS)

Gesa Endesa està portant a terme una sèrie de Jornades en els canals d'atenció anomenats Punts de Servei sobre qualitat i eficiència energètica amb l'objectiu d'afavorir la instal·lació de protectors de sobretensió, diferencials de rearmament automàtic i racionalitzadors de consum.

En un comunicat difós avui, la companyia va explicar que amb l'aplicació d'aquests nous dispositius els clients percebran una millora considerable en la qualitat de servei suposat que es produeixin incidències en les instal·lacions dels clients, així com una major eficiència en el consum.

Els Punts de Servei són un nou canal d'atenció al client, mitjançant el qual Gesa Endesa atén i realitza gestions comercials i tècniques pels seus clients a través d'empreses independents. En concret, l'objectiu del canal Punt de Servei és millorar la qualitat d'atenció als clients a través de nous canals més pròxims al mercat.

Alhora, pretén aprofitar els nous canals per oferir als clients productes elèctrics i altres que provinguin de les activitats de diversificació de les companyies d'Endesa; crear nous canals de comunicació entre Gesa Endesa i els seus clients, i alhora destaca, entre les funcions dels Punts de Servei, l'atenció personalitzada al client, que permet fer sol·licituds de nous subministraments, contractació, actualitzacions contractuals i atenció de reclamacions així com ofertes de diferents productes energètics.

Segons va ressaltar Gesa Endesa, una altra dels avantatges que els clients es trobaran en els Punts de Servei és la possibilitat de demanar la sol·licitud i la declaració de la Tarifa Social (la més econòmica i la més respectuosa amb el medi ambient) que va entrar en vigor l'1 de juliol del 2008.