Gesa Endesa presenta una campanya per donar a conèixer als clients el servei de manteniment de Gas i Clima

Actualizado: lunes, 3 marzo 2008 13:04

L'equip comercial d'Endesa acudirà sempre degudament acreditat per evitar possibles estafes


PALMA DE MALLORCA, 3 Mar. (EUROPA PRESS) -

Gesa Endesa ha llançat una campanya informativa que durarà fins a aquest dimecres, dia 12, amb l'objectiu de donar a conèixer als clients el servei de manteniment de Gas i Clima d'Endesa, que ofereix el manteniment anual i la reparació gratuïta d'avaries.

Alhora, l'equip comercial d'Endesa informarà als usuaris sobre les novetats aparegudes al mercat, i sobre com utilitzar de la millor forma possible les instal·lacions o equips, va informar la companyia en un comunicat.

Els clients d'Endesa rebran informació oportuna sobre el servei mitjançant correu electrònic, en el qual se'ls donarà a conèixer els avantatges i prestacions d'aquesta eina.

L'equip comercial que realitzarà les reparacions, manteniment i altres operacions, acudirà sempre degudament acreditat, mitjançant un carnet oficial d'Endesa, evitant així possibles estafes o suplantacions del personal d'Endesa.