L'escassa informació i els horaris de les oficines són els aspectes que més disgusten als usuaris del vaixell

Actualizado: miércoles, 15 abril 2009 19:14

PALMA DE MALLORCA, 15 Abr. (EUROPA PRESS) -

Els usuaris del transport marítim es mostren més satisfets amb els serveis que reben que els usuaris del transport aeri, però alguns dels factors que no aconsegueixen l'aprovat per als primers són la falta d'informació sobre els trajectes i els horaris de les oficines en les quals són atesos davant d'algun dubte sobre el seu viatge.

Així ho va manifestar mitjançant comunicat la Direcció General de Consum després de fer sengles enquestes entre els mesos d'octubre i novembre de l'any passat a l'àrea d'arribades dels llocs de Palma, Maó, Eivissa i Formentera, en les que no es van detectar diferències significatives entre les illes.

Tot i això, els resultats de les enquestes revelen que el principal motiu que porta als ciutadans de les Balears a viatjar en vaixell és el preu més econòmic del bitllet, així com per la possibilitat de transportar també el cotxe en els seus desplaçaments. En relació amb el motiu dels seus trasllats, en primer lloc es troba la visita a família o amics, seguit de les vacances, treball i negocis.

Alhora, com aspectes positius del transport marítim, els usuaris puntuen amb un 6,1, a una escala de l'1 al 10, l'atenció i l'amabilitat de la tripulació, els serveis a bord (5,3), i la comoditat dels seus seients i camarots (5,2). Això sí, tot i que cap d'aquestes característiques superi una puntuació del 6.