Palma es promocionarà a la fira de turisme de Barcelona a partir de demà

Actualizado: lunes, 30 noviembre 2009 18:06

PALMA DE MALLORCA, 30 Nov. (EUROPA PRESS) -

El departament especialitzat de l'IMTUR 'Palma de Mallorca Congressos i Incentius', de l'Ajuntament de Palma presidit per la regidora de Turisme, Comerç i Consum Joana M. Borràs, assistirà demà a la fira especialitzada en turisme de negocis EIBTM que tindrà lloc fins al pròxim dia 3 de desembre a Barcelona. Es tracta de la principal exposició del sector de turisme de reunions i ofereix destacades oportunitats per obtenir els millors contactes professionals del sector.

L'objectiu de l'Institut Municipal de Turisme és seguir amb l'estratègia d'intensificació de les activitats de promoció turística, potenciant el turisme de congressos i incentius a la ciutat de Palma, ha explicat en un comunicat. Així, com a novetat d'aquest any, l'IMTUR tindrà un estand propi.

Així, sense haver-se tancat les agendes de reunions, ara mateix ja hi ha més d'una vintena d'organitzadors d'esdeveniments interessats a reunir-se amb els tècnics de l'IMTUR durant els tres dies de fira, sobretot compradors europeus (El Regne Unit, Suècia, Noruega, Àustria, etc), a més d'alguns compradors d'origen internacional, com l'Argentina i Rússia, entre d'altres.

D'altra banda, durant aquestes reunions es portarà a terme la presentació i promoció de la ciutat de Palma com destí especialitzat per acollir congressos, convencions i viatges d'incentius, i també es donarà a conèixer el grup d'empreses col·laboradores del 'Palma de Mallorca Congressos i Incentius'. I és que la EIBTM és una excel·lent oportunitat i el major aparador, per conèixer les tendències de la indústria, descobrir nous destinacions, productes i serveis, a més de trobar-se amb més de 3.000 proveïdors internacionals i més de 6.000 visitants.

La capital balear segueix afermant-se com un destí líder del turisme congressual, a causa de ja no només a l'existència d'una oferta potent, sinó pel que fa a infraestructures i en diferencials de qualitat. L'auge d'aquest segment turístic s'explica també per la col·laboració de la iniciativa públic-privada a favor de la desestacionalització al promocionar la capital.