El Servei d'Emergències 112 reforçarà l'atenció telefònica amb 15 auxiliars de gestor telefònic

Actualizado: miércoles, 18 junio 2008 14:17

PALMA DE MALLORCA, 18 de juny (EUROPA PRESS)

El servei d'emergències del 112 (SEIB) reforçarà pròximament la seva plantilla d'operadors amb la incorporació de 15 nous auxiliars de gestor telefònic, amb la finalitat de millorar la qualitat del servei que actualment ofereix als ciutadans de les illes.

El Govern va informar en un comunicat que aquesta incorporació es produirà una vegada que conclogui el curs de formació per a auxiliars de gestor que el SEIB té previst iniciar dilluns que ve i en el qual ja hi ha una trentena de persones preinscrites.

Els requisits per poder accedir a aquest curs formatiu són haver finalitzat l'Educació Secundària o el primer grau de Formació Professional, tenir al certificat B de català o superar una prova objectiva sobre aquesta llengua i tenir coneixements informàtics, de mecanografia i de geografia de les illes.

El curs està previst que es desenvolupi durant l'última setmana de juny i la primera de juliol, de manera que el SEIB espera que els 15 nous auxiliars de gestor que surtin puguin incorporar-se al treball a mitjan juliol.

D'altra banda, en la mateixa línia de millorar la seva prestació, el SEIB ja ha incorporat cinc nous gestors telefònics que han assistit al curs formatiu que va començar el passat dia 13 d'abril. En aquesta ocasió van iniciar el curs 13 persones.

Els nous gestors permetran també reforçar l'atenció en idiomes que el centre del 112 ve oferint des dels seus inicis, ja que dos d'ells parlen anglès i els altres tres anglès i alemany. Durant l'any passat es van atendre 3.903 incidents en anglès, 1.464 en alemany i 120 en francès.