Sol Meliá sorteja un viatge a Sud-àfrica per celebrar el mig milió de visites al seu canal de reserves via mòbil

Actualizado: martes, 29 junio 2010 19:55

MADRID, 29 Jun. (EUROPA PRESS) -

Sol Meliá ha duplicat les visites al seu portal de reserves via mòbil, Solmelia.com, arribant al mig milió de visites des de la seva creació el gener de l'aquest any, xifra que la cadena hotelera vol celebrar amb el sorteig d'un viatge a Sud-àfrica entre els seus clients per acompanyar a la 'Vermella' en el Mundial de Futbol.

El director de vendes i màrqueting en línia de la companyia, Daniel García Langa, ha manifestat la satisfacció per la "gran acollida" d'aquest nou servei, "pioner a Espanya". "La gent mostra cada vegada més confiança en aquest canal de reserves, gràcies a la facilitat i agilitat que li aporten els dispositius mòbils, i que es reflecteix en l'evolució diària de la nostra plataforma", ha afirmat.

La campanya del sorteig d'un viatge a Sud-àfrica per veure a la 'Vermella' en el Mundial --una de les primeres promocions de Solmelia.com via mòbil previstes per a aquest any-- ha resultat, segons García Langa, una "d'èxit combinació d'ingredients per a la recollida d'uns excel·lents resultats".

Sol Meliá disposa de més de 300 hotels distribuïts en 26 països comercialitzats sota les seves marques Gran Meliá, Meliá, EM by Meliá, Innside by Meliá, Tryp, Sol, Paradisus i Sol Meliá Vacation Club.