O Concello da Coruña presenta a tarxeta Millenium para "facilitar" o pagamento de servizos públicos

Actualizado: lunes, 2 junio 2008 20:54

A CORUÑA, 2 Jun. (EUROPA PRESS) -

A tenente de alcalde responsable das áreas de Economía, Facenda e Planificación do Concello de A Coruña, Carmen Marón, presentou esta mañá a nova tarxeta cidadá Coruña Millennium, coa que os cidadáns de A Coruña "poderán utilizar con maior facilidade" servizos como os autobuses urbanos, os aparcamentos regulados por a ORA ou realizar o abono das taxas municipais.

Marón sinalou que o lanzamento da nova tarxeta cidadá supón "un paso máis na decisión do Concello de implantar a Administración electrónica" e definiu a nova tarxeta cidadá como "unha chave que servirá para que os cidadáns abran moitas portas da cidade". "É unha nova forma de utilización dos servizos municipais que achega máis rapidez e comodidade e, polo tanto, máis calidade de vida", subliñou.

A nova tarxeta poderá usarse para pagar o autobús, os parquímetros da ORA e taxas municipais e servirá tamén como carné de socio nas bibliotecas. Segundo explicou Carmen Marón, pronto poderá usarse en instalacións deportivas, museos e aparcamentos públicos e iránselle incorporando novas funcionalidades como sacar entradas ou facer xestións por internet.

O Concello enviará a cada cidadán unha carta con toda a información sobre os trámites de obtención da tarxeta. Xunto á devandita carta enviarase un impreso cos datos do destinatario. Se eses datos están correctos, devolverase o devandito impreso no sobre prefranqueado que se inclúe e o Concello remitirá a tarxeta nuns días. Con todo, se os cidadáns detectan algunha incorrección nos seus datos, poderán corrixilos antes de recibir a tarxeta.

Marón subliñou que o lanzamento da tarxeta é "o principio dun proxecto que se irá desenvolvendo ao tempo que o Concello evoluciona cara a unha maior implantación da Administración electrónica", coa intención de ofrecer maiores facilidades ao cidadán; horario continuo de servizo; posibilidade de realizar máis trámites e con maior axilidade e fomentar a transparencia por parte da administración pública.