Os seus responsables fixan como retos "bater" este ano os resultados actuais após alcanzar a cifra de 342.000 clientes
A CORUÑA, 22 Oct. (EUROPA PRESS) -
O presidente de Abanca, Juan Carlos Escotet, xunto ao conselleiro delegado da entidade, Francisco Botas, e o director xeral de Abanca Seguros, Álvaro García, presentaron este martes, na Coruña, a compañía de vida e pensións de Abanca Seguros co obxectivo de "bater" en 2019 os seus resultados neste mercado.
Así o manifestou na presentación da compañía e as novas oficinas, situadas na zona da Mariña, o presidente de Abanca, quen asegurou que este martes se inaugura o "colector" dun proceso que supuxo un percorrido "moi exitoso", dixo sobre a traxectoria da entidade no ámbito dos seguros.
No entanto, recalcou que "o máis importante é o contido que logramos desenvolver". "Soamente con Abanca Vida e Pensións xestionamos un volume de recursos de máis de 2.600 millóns de euros", citou, entre outros datos.
Ademais de recalcar que o seguro é "unha das columnas vertebrais" da entidade, manifestou que neste ámbito prepáranse xa para abordar "novos retos" de cara "a desenvolver Abanca Seguros Xenerais co Crédit Agricole Assurances", indicou após a alianza alcanzada para desarollar un proxecto de seguros xerais tanto en España como en Portugal.
Pola súa banda, o conselleiro delegado de Abanca, Francisco Botas, manifestou que o lanzamento de Abanca Vida e Pensións faise desde unha entidade financeira "innovadora" e con "solidez". "A xuño, alcanzamos os 78.000 millóns de negocio xestionado, aos que sumaremos, co peche de setembro, a operación de Caixa Geral de Depósitos", expuxo após a adquisición da súa filial española.
INICIATIVA "DESDE GALICIA"
Sobre Abanca Vida e Pensións, dixo que se trata dunha "gran iniciativa desde Galicia" e situando "a primeira compañía de vida" nesta autonomía. "Todo o que lanzamos baséase nun alicerce moi definido, produtos sempre innovadores, verán a oferta de vida e pensións na nosa app móbil", citou a este respecto.
"Abanca Seguros un exemplo do que queremos facer en Abanca, é o modelo que complementa o noso triángulo que é financiar, é aforrar, é asegurar", recalcou tamén.
Mentres, o director xeral de Abanca Seguros, Álvaro García Diéguez, lembrou que en 2015 creouse esta marca e "agora converteuse nun estándar de como se distribúen produtos de seguros a través de redes bancarias".
De acordo cos datos achegados polos responsables da entidade, Abanca Vida e Pensións pechou 2018 cun volume de recursos xestionados de 2.616 millóns de euros, un volume de primas de vida risco de 50 millóns de euros e un beneficio consolidado antes de impostos de 51 millóns. No primeiro semestre, a compañía incrementou o seu número de pólizas até as 307.100 e situou o seu número de clientes en 342.000 en toda España.