Mallorca trasllada a Londres la seva oferta de tardor per mostrar que l'illa "té molt més que oferir que sol i platja"

Publicado: lunes, 4 noviembre 2019 18:11

   PALMA DE MALLORCA, 4 Nov. (EUROPA PRESS) -

   El Consell de Mallorca, a través de la Fundació Mallorca Turisme, ha promocionat aquest dilluns a la World Travel Market (WTM), a Londres, els productes que ofereix l'illa a la tardor i a l'hivern amb l'objectiu de desestacionalizar la demanda i mostrar que "té molt més que oferir que sol i platja".

   Així ho ha presentat en una jornada que ha comptat amb l'assistncia d'unes 500 persones, totes elles amb perfils de prescriptores, 'influencers' i mitjans de comunicació. L'acció s'ha dut a terme en el restaurant Hispania, situat al centre financer.

    La presidenta del Consell, Catalina Cladera, ha destacat que aquesta cita forma part de la campanya de promoció turística que es desenvolupa des de la institució insular per "fer front als reptes que plantegen els avanos del turisme en el context internacional, així com els últims esdeveniments socials i polítics".

   "Davant aquests reptes el Consell ho té clar, volem promocionar un turisme de qualitat, sostenible i capa d'impulsar l'economia general de l'illa", ha dit Cladera.

   "Són molts d'anys rebent milions de visitants a la nostra illa, la qual cosa ha fet de l'oferta que tenim en Mallorca, des de la producció fins al servei, un exemple de qualitat, excellncia i innovació", ha dit la presidenta del Govern, Francina Armengol.

   El 'Mallorca Inspires Autumn' s'ha celebrat en el context de la WTM, la fira internacional de turisme que se celebra entre aquest dilluns i dimecres que ve 6 de novembre a la capital del Regne Unit.

   Així mateix, l'illa est present a la ciutat durant quatre setmanes a través d'un autobús de línia central que convida a visitar Mallorca durant la tardor, retolat amb imatges i amb el lema de la campanya, Mallorca inspira tardor.

   La delegació de Mallorca continuar amb l'agenda prevista amb motiu de la WTM aquest dimarts, amb la participació de la presidenta en la presentació de les Illes Balears amb "Mallorca, una destinació de qualitat i sostenible". Així mateix, continuaran amb la realització de reunions amb el sector turístic.

Leer más acerca de: